Varsinais-Suomen liiton väki toivottaa kaikille aurinkoista ja rentouttavaa kesää!
Lämmin kiitos yhteistyöstä ja yhteisistä onnistumisista kuluneen kevään aikana. Jatkamme maakunnan tulevaisuuden rakentamista jälleen elokuussa uusin ajatuksin ja voimin.
Toimistomme on suljettuna 29.6.–31.7.2026, jolloin henkilökuntamme lomailee.
